Får man ta med sig Fredrik???

Nu har Lisa lämnat oss med en besviken min..!
Hennes far kom juh för tidigt..!
Inte lätt..!
Jag hade lovat henne en varm macka...
Men men, hon fick med sig lite chips..!
Sen åt hon väldigt bra på mötet..!
En drick Joggi och en Joggi med sådant godis som man blandar i...
Plus en halv banan och kakor..!
Sen så åt hon juh mycket innan hon for..!
Och mamma säger att hon äter som en myra..!

Tyst är de här..!
Inga frågor..!
Tragiskt tyst..!
Vad ska man göra nu då?
Ingen som har en unge att låna ut tills man blir less??
Hahahaha..!

Neh, nå hittar man på..!
Annars så behöver naveln pillas..!

På jobbet var de rätt som vanligt, fast några nya..!
Känns bra att äntligen få komma tillbaka snart..!
Fick dock höra att de är dags för svininfluensavaccinet..!
TVÅ sprutor..!
Blev alldelens tårögd..!
AJ AJ AAAAAAAAJ!
Men jag ska vara stark..!
Får man ta med sig Fredrik???
Hahahaha..!

Neh, nu ska jag pinka och sen gå och kolla vad han har för roligt för sig..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0