Fredagsmys!

Stackars mina arma små hundar..!

De har varit och grävt både för bredband, brun plus att de har tagit bort nå stubbar på gården..!
Hinner bara traska ut så är de svart av smuts...
Så de blir avsköljning när de kommer in..!
Stackarna..!

De fick ett nytt foder igår..!
Hittade ett specifikt för Papilloner..!
Som man har letat, de lönar sig att sluta..!
Hehe..!
Passande namn: Beauty
Självklart vart de ett måste..!
Så nu ska de få smaka på nå gott igen, så bara schopp så hade de ätit upp igår..!

Neh, funderar på Umeå idag..!
Måste liks tanka och vi bojkottar N-maling Statoil (DYRA)..!
Hehe, så farligt är de inte... Fredrik vill göra nått och då passar vi på...

OOoo! Fredrik går igenom påsar..!
Han hittar mycket nytt som han har shoppat..!
Kanske man ska göra ett "pås-system" i garderoben också?
Hmm, nje..!

Lillan sitter i mitt knä och är kinkig... Hon blir nöjd då man har torkat henne lite till..!

Neh, nu ska jag väl göra mig klar..!
Ta hand om de bruna ruffset..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0