Jobbar idag..?

Jah, nu har man rikigt hållit sig kvar i sängen in i de längsta..!
Vaknade runt halv åtta..!
Aja, man sover väl som en stock då man kommer hem imorgon..!
Har inte kommit på än att jag inte får sova inatt..!
Känns konstigt..!
Men skönt ska de då vara att komma igång..!
5½ vecka har man varit ledig..!

Förresten..!
Blev möhippe-planer igår..!
Fick några nummer som man skulle ringa och kolla om de ville med..!
Huvva, så pinsamt..!
Gick bra med de man något så när kände..!
Aja, har två kvar att ringa.. De svarade inte igår..!
Håller tummarna att de svarar ikväll eller om man tar och ringer dem imorgon...
Vi har iallafall laggt upp en något sånär plan..!
Om de nog går igenom så att säga..!

Neh, nu ska jag ställa mig i duchen och tänka på nå annat..!
Mina drömmar inatt bestod utav en blandning mellan möhippa, jobb och de j*vla spelet..!
Hehe..!
Så, man vaknade inte direkt utsövd..!
Haha..!

Jah, nu är de väl jobb som gäller ända fram till torsdag...
Konstigt fortfarande, men man kommer väl in i de hela då man har kommit sig dit..!
Undara vad man ska göra för nå smarrigt..?
Hmm...
Aja, de får bli som de blir... Man gör sitt bästa..!

Ja, de var duschen som lockade..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0