September, Augusti och July

Inge sol blev de..!
Men å andra sidan så blir de en auktion imorgon med..!
Mohahahahahaaa..!

Relativt mysig auktion idag..!
Dock lite mycket tyger för min smak..!
Blev kär i tre koppar, mycket annat för den delen också, men fick med mig kopparna hem..!
Hehe..!
Hade satt taket på 150 och de klubbades för 150..!
Har sett de på en antik affär, de tog ca 250 för tre...




((September, Augusti och July))


Fråga mig inte vad jag ska ha dem till..!
Men 9 stycken till så har man ett år..!
Hahaha..!
Får se om man hittar de...




((Denna fick man med, dock var de inte så mycket att hurra för, så den får gå till loppis när och om man ska ha..!
Hehe..!))



Så, imorgon får man se om de blir att brumma till nästa auktion..!
Rätt så mysigt och kolla vilket bråte folk bjuder på..!
Tur att man är olika..!

Idag har man nynnan på "Nu är de Jul igen"..!
Huvva..!
Känns inte gött..!
Men men, man kommer väl på andra tankar snart..!
Bara ca en vecka kvar nu..!
Yeeeeeeeeeeeeeeh!

Mycket ska hinnas med i veckan..!
Gå igenom vad man ska ha med sig, tvätta pärlan och ta ur saker som inte behövs (tror inte att de kommer att snöa, hehe), Nolia, IKEA (om vädret tillåter), städa (alltid skönt att komma hem från en resa och slippa dra fram dammsugarn de första man gör) och mycket annat..!
Orkar inte tänka på de än..!

Neh, man ska väl kolla om de finns nå kul att hitta på idag..!

!C U!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0