Får se vad som händer och fötter..!

Mina arma ömma fötter..!
Var beredd på att gnaga utav dem, eller iallafall lägga mig i kundvagnen på Ica Maxi..!
Hahaha..!
Så skönt när vi kom ut därifårn, sätta sig i bilen och brumma hem..!
Hehe..!

Som vanligt öppnade inte butikerna förrän 10, så en timma fördrev jag att traska fram och tillbaka...
Ut mot E4:an och sen mot NUS och sen vips så hade affärerna öppnat..!
Hann bara på två affärer så ringde Fredrik och var klar...
TYPISKT..!

Höll igen på stan..!
Köpte sidenband till klänningen..!
5 m... Fråga mig inte var jag tänkte..!
Aja, en tjuga metern var väl inte sååååååå värst dyrt..?
Har ingen aning på den fronten...
Men men, man får trösta sig med att man kan klippa fel en gång iallafall..!
Hehe..!
Dock fann jag två jackor till..!
På Kaphal..!
En skinn och en lite tjockare (DYRA)..!
Blev ingen av dem...
Hade intalat mig att om jackan jag såg på H&M igår fanns på Ersboda så var de meningen att jag skulle köpa den...
Men ödet var inte med mig..!
Fredriks kommentar:
"Men nu sparar du 600..."
Jah, de skulle jag ha gjort om jag inte handlade för 615..!
ÅNGEST..!
Allt var juh så fint och jag köpte juh inte allt, lämnade ett plagg till nästa vecka (på så vis känns de inte alldelens för mycket)..!
Åååå..!
Inte nog med de så planterade man en idé hos Fredrik om att fara på D&D...
Min tanke var att han skulle få shoppa loss lite med..!
MEN..!
Tror ni inte att man fann ett par skor..!
Street skor som är SÅ J*VLA SKÖNA..?!
Ååå!
Inte kunde man lämna dem efter sig..!
De blev att punga ut utterligare 300...
ÅNGEST..!

Men, får tänka på att de inte blev så mycket kläder på GeKås som jag hade planerat...
Och sen spenderade jag mycket mindre där nere än vad man hade räknat med..!
Hehe, man får intala sig de..!



((Kollat in den ett x antal gånger, nu fick den komma hem...
249:-))


((Tyckte den var så söt, sen var den relativt billig...
98:-)


((Blev så fin urringning, blir nog bra under väst...
149:-))


((Blir färgning, så less på att topparna är solblekta... Inte för att man tror att man blir nå bättre i håret, kvast som kvast, ända som skiljer är färgen...
59,50:- st))


((De var sååååå sköna och sen var de halva priset på dem...
299:-))



Oj, de blev en radda...
Jaja..!
Ska se om man får in dem i garderoben..!
Kanske blir en städning där i veckan..!
Hur kommer de sig att de ser ut som ett bombnedslag, eller kanske de bara är i min..!
Hehe..!
Alltid kul att städa den, man hittar alltid nå nytt som man har glömt bort..!
Kanske ska ha samma system som Fredrik har, när han har köpt nå så lägger han in de med påse...
Så hans garderob är fylld med påsar..!
Neh, ska nog ta mig i kragen och städa undan..!
Ett dammlager har laggt sig på de svarta IKEA hörnborden, men de gör de efter en dag, så så farligt är de inte..!
Ska byta nån vas, Fredrik köpte en rätt så fin Kina-vas på Opal Antikt, så man får se om man får fram den...
Sen är jag sugen på att byta gardiner igen..
Får se vad som händer och fötter..!

Ingen som har nån idé hur man kan möblera om i vardagsrummet?
Har mina aningar, men vet i rackarns..!
Får se hur de blir med den saken, men de skulle vara kul med lite ombyte...
På Ersboda möblerade jag om varje gång jag städade, så oftast när Fredrik kom så var de ommöblerat...
Han kommenterade alltid de, han är sådan att man kan möblera om vart tionde år..

Neh, ska se vad man hittar på, blir till att färga håret imorgon..!
Ska sola..!
Ni ska se haklappen..!
Den måste bort innan bröllopet..!
Inge snyggt med hacklapp då man har en "tubklänning"..!
Så får se hur man löser de..!
Några förslag?
Klippa ett papper och lägga på..!
Hahahahaha..!
Håll tummarna..!
Krävs nog några solningar..!
Tur att de är skööööööönt att bara ligga och slappna av och få lite färg på fläsket..!

Nu ska jag sluta gnata och roa vovvarna lite..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0