2

Åh så svårt de har varit att sova idag...
Hann somna och hade de gott till jag fick sms... Kaphal... Morr... Sen hann jag lägga till mig och somna om till de ringde... Fredrik... Ringt fel... Morr... Sen sov jag rätt så bra då börjar grannen skotta sin balkong....
Då tyckte jag att de inte var meningen för mig att sova...

Men rackarns Fredrik... Ringt fel... Han kunde juh ha pratat lite, men neh...
Ja, jag vet då vad jag ska göra..!
Hehe..!

Två dagar kvar nu...
Sen är de att hämta hem karl, tvätta, städa och fira in de nya året...
Gött!

Nu funderar jag på att ta frukost och klura ut vad de blir till middag...
Hmm... Varma mackor..?
De får nog duga..!
Måste göra en rutin när man stänger av ugnen, så man inte hade samma känsla som förra gången...
Jag visste de, men var ändå osäker, den natten var inte kul att jobba...
Men de skulle juh varit värre att lämna en platta...
Hur som haver, hade hett av, så en stor sten föll då jag såg de..!
:D

Neh, man ska väl dona på..!

På återseende...
Är ni sugen på varma mackor är de bara att dyka förbi..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0