2009-12-22 kl. 15.00

*'GÄSP'*

Skulle kunna sova tre timmar till..!
Idag är de nog bara att dega i soffan tills de blir att fara... Nu återstår de bara att se om jag ska köra själv eller om de blir ännu en mysig tur...
Vet inte vad jag ska hejja på... Lite mysigare om bilen fick vänta tills imorgon...
Men med min tur så är den säkert hel och ren då Fredrik kommer hem..!
Hahahahaha!

:(
Tandläkaren ringde vid tio och sa att jag hade fått mig en tid...
Vill helst inte..!
Som grädde på mosen så är de hela två dagar innan jul...
ÅÅåååååååååååååååååå!
2009-12-22 kl. 15.00 och till en Ulf ska man...
Ulf... Hmm... Han låter sträng och hårdhänt...
:(
Jaja, ska väl samla ytterligare vuxenpoäng...
Buhuuuuu!
Tycker att jag har samlat många på den senaste tiden...
Så egentligen så behöver jag inte den sista...
Hehe...

Jah...
Undrar när karl kommer hem...
Kanske ska ställa en klocka på en timma till..?
Nje... Ser på That 70´s show...

Blööö blööö blöööö blööö!
Skulle kunna jobba nu och avverka mina 10 timmar...
Sen är de bara tvätt och städ....

Hmm..?
Ska man städa nu..?
Är man så sugen på de?
Neeeeeeeeeeh!
Tar de imorgon på morgon då jag liks ska vänta på maskinen...

Nu ska jag sluta babbla...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0