Att tio minuter kan gå så segt då man vill att de ska gå undan...

Nu så är lägenheten städat, tvätten är hängt och Emma är trött som bara den..!
Nje... De sista stämmer inte helt...
Har ont i huvudet, men annars är jag pigg...
Är sugen på en promenad... Hade jag haft vovvarna här skulle jag nog ha traskat...
Ingen som är lika sugen som jag??

Jah, ljuset har kommit... Skönt att se dagen, var längesen..!
Hahahahahah...

Har inga planer för dagen...
Skönt i sig.. Har juh gjort bort de jag skulle göra idag... Okej då... Måste hämta upp tvätten då den är torr...

Imorgon ska man till Umeå...
Måste köpa några klappar... Har nå små saker som ska köpas till...
Sen måste jag komma ihåg att lämna Maggans paket på Ersboda..!
Blir alltid lättare då man har skrivit och ältat de ett x antal gånger...

Jah... Nu ska man snart starta om denna rackarns dator..!
Är nå uppdateringar som ska göras, sen ska man väl traska isäng och vänta på att klockan ska ringa...
RING KLOCKA RING! RING UT DE GAMMLA OCH IN DE NYA....
Jah, vad ska man göra till nyår??
Blir nog Baggård... Så vovvarna slipper så många smällare...
Skulle vara skoj att vara här... Men Ronja är juh så rackarns raket rädd, så man ska inte plåga henne...
Konstig hund... Rädd för höjder och smällare....
Konstig men gullig..!
Saknar dem...
Tråkigt nog så kom de inte och hämtade mig imorse...
Rackarns att bilen skulle bli fixad...
De som var så mysigt...
Men men... Man kan juh alltid "råka" he sönder torkarbladen igen..!
;)
Kanske inte ska säga så... Man vet aldrig vad som sker på vägen till baggård idag..
Hehe..!

Nu får rackarns fönstret öppnas... Att tio minuter ska gå så segt då man vill att de ska gå undan...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0