Blöh!

Uppe med tuppen...
Iallafall för att vara jag...
Kom mig som vanligt inte i säng inatt...
Var skit trött på kvällen, somnade till runt tio tiden, väcktes av Fredrik och sen dess var de förstört...
GJorde ett försök till, men då var Fredrik i pratar il så de var förlorat...
Sen blev man piggare och piggare...
Såg två filmer och sen TVINGADE jag mig isäng...
Fredrik låg som vanligt och snarkade, igentligen ska man vara lika snäll tillbaka..!
Men så taskig är man inte..!

Nu ska man snart göra sig klar för de rackarns mötet..!
Snön har kommit inatt, undrar hur vägen är nu då..!
Är inte sån beundrare av snön, med tanke på att de blir så HIMLA jobbigt att köra..!

Blöh!
Nu ska man sätta igång!

// Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

tittade förbi & tänkte bara lämna ett spår efter mig så att du vet att jag varit här ;D

mvh,

http://annebertelsen.blogg.se

2009-12-15 @ 11:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0