De får duga..!

Nedrälning!
Yeeeeeeeeh!
Snart fem timmar innan man ska brumma hem och tvätta, städa och sen sova några ynka timmar..
Sen vet jag inte alls vad jag ska göra...
Har mjölk som går ut imorgon, får se om man ids baka...
Men de är inte så stor chans att de sker...
Vill promenixa, men vovvarna och Fredrik är i Baggård och skulle inte hämtas förrän vid fyra tiden...
Aja, blir väl en natt promenad...
De får duga...

Janssons frestelser har gjorts... Man stiker fisk..! Blöööööööö!
Får inte bort de..!
Blöö blöö blöööööö!
Kan nog hända att jag fick lite på mig... Skulle inte förvåna mig..!
Men de ska juh liks tvättas, sen finns de juh värre saker att få på sig..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag göra fint i tvättstugan...
Har varit lite mycket här, så man har helt glömt bort att stryka...
Mitt älskade terapiarbete..!

Sov så gott mina nära och kära...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0