Domen är klar..!

Har legat och legat och legat och legat..!
Att man inte kan sova... Somnade väl till runt fyra... Sen har man halft legat vaken...
Som tur var så fick jag sova lite på morgonsidan...
Men som tur är så slipper jag sova inatt..!
Inatt är de jobb som gäller..! Undrar vad som står på menyn..?
Hmm... Ska gå och kolla... Nu blev jag nyfiken..!
Hehe..!
Jah... Domen är klar!
Fiskgratäng... Huvva... Så många grytor som ska användas..!
De är likte drygare maträtter denna arbetsvecka...
Fiskgratäng inatt... Imorgon kroppkakor och fruktkräm... På onsdag är de janssons...
Men men, blir mindre bak för den delen...
Men de är väl bra att man har de man gör..!

Här hemma är de kyckling på menyn...
Fredrik säger att han måste köra mig till jobbet... Aja... Bara tacka och ta emot...
Torkaren har slutat att fungera... Får in delen på onsdag morgon...
Så jag får ha en egen chaffis till dess..!
Hehe..!
Skönt nog... Man vet hur jobbigt de är att köra på morgonen då man är trött...
Och de skulle nog bli värre om man inte såg så mycket...

Neh, nu ska jag gosa med karl och vovvarna och sen hoppa in i duschen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0