Eh... De funkar...!

Då har man nästan kommit sig halvvägs på denna natt och denna arbetsvecka...
Gött..!
Inatt har man gjort kycklinggrytan och bakat lussekatter...
Vet inte om de blev de allra finaste...
Kom på hur man skulle göra på de allra sista, men de blev då charmiga..!
Hahahahahaha..!
Sen har de varit rätt så mycket tvätt, bra med terapiarbete, men detta var överdrivet...
Dessa torktider..!
:P

Tänk om man kunde göra bort sina timmar så man får hämta hem karln...
Men men... På måndag ska han hem...
Längtar!
Dock inte till tvätten och städet... Dammråttorna dansrar på för fulla muggar...
Nja, inte riktigt... Men nära på...
Om man skulle ha väntat några dagar till så skulle de kunna äta upp Lillan..!
Hahahahahahaha..!

Fyyyyyyyy!
Snart är de jul..!
Vad ska man ha på sig..?
Hmm...
Fick juh en snygg top av mamma i present, men har inte hittat nå fina byxor till...
Får se hur man gör...
Annars får de bli kjol och skjorta...
Hmm... Men man lär väl hitta nå...

Känner av att jag snavade i trappen då jag kom hem igår...
Lyfte inte riktigt på benet och höll på att tippa framåt, men som tur var så höll jag i mig i trappräcket för en gång skull...
Om jag inte hade de så skulle jag nog ha slagit mig rejält, nu for bara axeln...
Man har då lärt sig att man inte ska halv sova på vägen upp..!
Hehe..

Jag tror att jag och grannen har samma musiksmak...
Han har dunkat på rejält med musik.. Tur att de är bra musik..!
Hehe...
Undrar hur de är idag då jag ska sova..?
Eh... De funkar..!

Neh, nu ska jag dyka in i tävtten igen..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0