...

Tragiskt nog så pallrade jag mig inte isäng förrän sju imorse...
Kunde bara inte sova.. Hade för mycket att tänka på...
Fråga mig inte vad, själv så vet jag inte...
Slutade då med att jag satt och kladdade på..!

Men men, tillslut blev jag trött och slocknade..!

Nu sitter man och ser på Dance your as of, härligt program..!
:)

Fredrik har pallrat sig till Baggård.. Han blev less på att se mig snarka..!
Hehe... Men rätt så mysigt att ha hundarna för sig själv...

Tänk att de redan är den tredje advent!
Vars tar tiden vägen?
Fattar inget... Tyckte de nyss var oktober...!
Tycker att man nyss har haft semester..!

Funderar på ta en långpromenad med vovvarna, sen ska man lägga sig under täcket och se på HK, jobbade juh då de var, tur att de finns repriser..!

Neh, om man ska dra på sig nå långbyxor... Ser kallt ut..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0