Får se vad tomten kommer med..

Dagen gick som på räls, flöt på bara bra..!
Karlarna kom hem och vi brummade iväg efter Fredrik hade bytt om...
Tog ena halvan på stan och köpte klappar, sen bytte vi...
Hittade en klapp åt Fredrik, känns sköööööööönt, dock var de liiiiiite mer än 150 kronor...
Men bara lite...
;)
Så nu har man klappat in dem...
Två klappar till under granen...
Blev en klapp åt svärmor med... Fredriks andra klapp... Nu ska jag bara få honom att slå in min så man får plocka undan inslagspappret...
Men de går knapeert där...

Hade trevligt besök både på dit och hem vägen...
Nu har man gått och blivit lite brotskämd... Men de får man väl bli någon gång..!

Trött är man då..!
Ska nog lägga mig i sängen och se på TV och hoppas på att snarka...
Skulle sitta gött...
Undrar när man ska ställa klockan imorgon då..?
Hmm... Mötet börjar ett... Måste fara runt tolv...
Tio kanske..
DÅ kanske man hinner med en kort promenix..!

Som vanligt fick jag skavsår idag...
Men de är en vana sak, så nu köpte jag plåster till väskan, så jag slipper använda första hjälpen väskan i bilen...
Nog för att de är en sorts skada som behöver hjälp, men kanske inte första, måste nog köpa en andra hjälpens väska...
Får se vad tomten kommer med..
:P

Sen köpte jag nått som INTE mina fötter kommer att tycka om..
Ett par skor... Höga klackar... Rätt så fina..!
:D
Dock inga vinterskor, ska ha dem på julafton....
Men roligt i sig...

Neh, ska bädda ner mig innan jag piggnar till allt för mycket..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0