Fira mitt första "hål" som tandläkaren upptäckte..!

Inga hål och fick lov att visa legitimation på systemet..!
Kan dagen bli bättre??

Njaaa... Där ljög jag... Hade faktiskt ett hål... Går inte att fixa, så jag måste kasta sockan..!
Hehehe..!
Att hon såg de..!
Men men..!
Gött att ha de undanstökat..
Sen skulle hon ringa och kolla vars min remiss tog vägen...
Har juh nå konstigt med tandköttet...
Aja.. Lika glad är jag att jag slipper...
Hehe, rött passar juh in till julen..!
Hahahaha..!

Köpte pappas present på systemet... Blev årets Blossa... Hoppas att han inte har den...
Annars kommer han nog att ge bort den, om jag känner han rätt..!
Hehe..!
Ska då slå in den så att han INTE kan återanvända presentpåsen!
Hehehe..!

Neh, nu ska jag ta de lungt en stund innan jag börjar med maten...
Ska göra paj..!
Mmmm!
:D
Fira mitt första "hål" som tandläkaren upptäckte..!
;D

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0