Fyra dagar kvar tills tomten kommer..!

Jah, nu är de släktträff för fulla muggar...
Och här sitter man...
Men men, man gör de bästa ur situationen... Inrikta mig på nästa år...
Håller tummarna att man är LEDIG!

Mysig dag har man då haft, tråkigt att lämna igen dem i Baggård...
Skulle inte förvåna mig om han sitter och disskuterar för fullt med sin broder tuck...
Huvudsaken de kommer fram till nå att köpa till deras mamma...
Dom och julklappar går inte riktigt ihop..!
Hahaha, alltid i sista minut...
Fredrik har fortfarande inte slagit in de han har köpt till mig...
Förstår inte vad de sitter i... Är väl bättre att få de undanstökat?
Eller?

Aja... Killar är utav ett annat släkte..!
Hehe..!

Jah...
Snart en och en halv natt kvar...
Undrar om man kommer sig hem... Snöar för fullt...
Hmm...
Minns juh hur de gick förra året...
Neh, nu ska man inte tänka så...
Men jag ska hålla koll...
Annars sover jag nog här ett tag och far då vägarna är skottade...
Att de ska skilja så mycket på vägar och vägar..?
Tycker att de plogar Gräsmyrsvägen as dåligt, medans den till Baggård inte alls går att klaga på..!
Ja, man tycker juh att de ska hålla undan snön så man slipper hamna i diket...
Får se om man måste ringa ut karl som plogar parkeringen, den blir då aldrig skottad...

Neh, nu ska man inte vara negativ...
De är juh den fjärde advent..!
Fyra dagar kvar tills tomten kommer...
Pappas paket... Jah... Om man nu ska köpa nå...
Känns konstigt att inte göra de...
Hmm...
Får se om man hittar nå roligt på systemet...

Hoppas att ni har en trevlig natt!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0