Halft huvudvärk och brännskadad så må duga..!

Kommit halvvägs in på första arbetsnatten och mycket har man gjort..!
Köttfärslimpa, knäck, ischoklad och arrakspraliner...
Mycket små pysslande med andra ord..!
Halft huvudvärk och brännskadad så må duga..!
Hahahahaha...
De är inte riktigt min sak...
Började med knäcken, intalade mig att de var de ända jag skulle göra inatt, men när väl de var klar så läste jag receptet till ischokladen och tyckte att den verkade enkel...
Enkel var den väl, men kladdig, när väl den var klar tyckte jag att de var lika bra att fortsätta...
Hittade en recept i Mer smak (coops tidning), så de var juh ett måste att göra...
Nu har jag gjort "morgon" i köket..!
Hahahahaha..!
Städ och tvättstuga kvar...
Men de är ju mer terapiarbete, man behöver inte tänka så mycket...
Hahahaha...

Jag förstår inte... Kom på mig själv sjunga julsånger...
De är väl inte så farligt, men de var gaaaaanska falskt, riktigt rös..!
Hehe..!

Kallt är de ute...
Senast jag kollade var de -21.2...
Gräsmyr är ett riktigt kallhål..!
Har kjol och är barbent, blir att springa och hämta tidningen idag och sen springa till bilen...
Får hålla tummarna att den inte behövs skrapas...
Och att man får upp dörrarna..!
Hehe, med min tur så vet man aldrig..!

Neh, om man ska ta tag i saker och ting så att de inte ser ut som hej kom och hjälp mig då dagarna kommer..!
Hoppas att de inte bjuder bort alla godisar innan jul...
Är juh så mycket mysigare om de kunde få de på julafton...
Aja, huvudsaken de får de...

Hej tomte gubbar slår i glasen...
Den ska jag nog fortsätta nynna på inatt...
Får se vad morgondagens låt är..!
;)

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0