Höll på att bryta ihop...!

Man tog sig då hem imorse..!
Dock fick man frysa näsan av sig innan man fick loss motorvärmarsladden..!
Var -21.8 då jag lämnade bygget, som tur var var de bara -18.1 här i Nordmaling...
Hahaha, rena sommaren... NOT..!
Vill ha lite varmare..!
Bort med den "riktiga" kylan och hit med -10..!

Glömde bort att jag var själv då jag vaknade...
Kände inte Ronja i sängen, så jag började locka, men hon kom inte...
Gjorde ett försök på Lillan, men ingen större lycka där heller...
Frågade Fredrik om han höll på att klia dem, men då kom jag på att jag var ensam...
Huvva...
Men de är juh bara nnågra dagar kvar...

Höll på att svimma av..!
Fick räkningen från Tele2... 549 kronor..! Hann inte läsa igenom den innan Fredrik ringde...
Höll på att bryta ihop...
Men då såg jag nere i ett hörn stog de vänd för fakturaspecifikation, och där såg jag anledningen...
Startavgift 250 + en månad + en halvmånad...
Så då blev man lite mindre orolig... Trodde att jag hade överskridit mina 5mb....
Men jag hade glömt startavgiften, eller rättare sagt förträngt..!
:P

De blev en dyr månad igen...
Agria på Ronja och så denna...

Jaja, tur att man tog på sig en x-tra natt i november...
Nu ångrar jag mig ännu mer att jag inte tog på mig den andra med...!
Ååååååå!
Neh, man ska inte hänga upp sig på vad som skett... Dock är jag mycket duktig på att göra de..!
:P

Neh, nu ska jag sätta igång ugnen och smöra några bröd...
Varma mackor idag..!
Mmmm..!
På jobbet är de kycklinggrya som gäller...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0