Hundrackare!

Kom nyss in fårn en promenix... Och självklart så halkade man till.. Men denna gång var de alldelens innan, så de gick då bara bra att fortsätta gå..!
Hehe..!
Med något svullen fot ska man snart tacka för denna dag och lägga sig och vänta på John Blund...
Ska bara vänta på Fredrik, han har nyss hoppat in i duschen, så de kan juh bli ett tag...
Så man passar på att slöa framför två dumburkar..!
Hehe..!

Jag var så duktig och hade skrivit vad jag hade köpt i julklapp och nu har jag tagit  ut Maggans klapp...
Så nu är de bara att komma ihåg att ta med sig den in...

Två pigga hundar har man nu... Kanske är dumt att gå med dem så sent...
Aja... De tröttar ut varann... Huvudsaken de inte skäller och spriner som galningar på golvet...
Nu springer de i soffan, hoppar till sängen och hoppar tillbaka i soffan...
De är då inte höjdrädd när de gäller sådant... Men trapphus är inte kul..!
Hundrackare!

Neh, nu ska man stänga av denna sak och lägga mig och mysa med hundarna medans Fredrik blir ren och fin..!
Han har juh tappat tonvis med hår nu, så nu ser man då att han har ett ansikte..!
Hehe..!
Tog juh slut på batteri då jag skulle klippa honom, så jag fick ta till saxen...
Gjorde mitt bästa, blev väl rätt så nöjd...
Fredrik vart då de... Men han vägar väl inte säga nå annat, annars är de frissan som gäller..!


// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0