My lööööve him!

Då är man tillbaka på bygget...
Natten har gått undan, skönt de, snart är de dags för att lämna över...
Eller, ca fem timmar kvar, men vem räknar..?
Hehe..!

Sitter och klurar...
Den fjärde så firar jag och Fredrik åtta år tillsammans...
Vad ska man hitta på för kul?
Funderar på middag och bio...
Bio går juh alltid hem hos honom...
Hmm...
Hoppas att han har glömt... Vi brukar baka in de i alla hjärtans dag-firandet...
Mmm... Han är lite kinkig på mig...
Jag hamnade ca 900 kronor över våran gräns på 100 kronor till jul...
Men han gillade byxorna och tröjan, de är väl huvudsaken?
Jah, får klura...

Vet ni vad karl kom fram till igår?!
Att jag ska komma och hämta honom direkt jag slutar på torsdag, då ska han hjälpa till att städa och sen så ska jag få somna i hans famn en stund, sen bär de iväg till Baggård för nyårsfirande...
Hundarna är juh så raket rädd, så de är juh som minst smällare där...
Men de tyckte jag var helt UNDERBART!
Jag plockade bort all jul förutom granen (hade ingen svartsopsäck, ska återvinna den till nästa år med) och gardinerna (vet inte vad jag ska he upp, håller tummarna att man hittar nåm fina), så de är de vanliga och för att inte glömma tvätten..!

De är roligt när de erbjuder sig utan att man behöver ens påpeka de..!
MY LÖÖÖÖVE HIM!

Tragiskt så träffar man inte honom förrän på  torsdag...
Men sen har jag juh honom alldelens för mig själv (kanske inte helt) i sju nätter, så jag ska ju inte klaga, de kunde juh ha varit värre..!
:D

Sen har man juh telefonen...
Skickar gratis sms, så de blir några sådanna...
:P

Nu ska jag jobba...

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0