Plågat mig in för Obs?!

Min går dag min går dag..!

Hade mysigt och sen ringde Fredrik...
Skulle köra en en filur till Umeå och han ville ha med mig...
Klockan var runt tre och då sa han att de skulle komma på ca 15-20 minuter...
Han skulle ha med mig för att då kunde vi fara på rusta och obs...
Jag hade ny duschat, så de var att stressa på med kläderna och sminka mig och dona på...
Sen satte jag mig ner och väntade, stolt var jag att jag var klar på 12 minuter, men ingen dök upp...
Bytte sop påse och rensade i tidningshögen, ingen kom, fyllde i den nya almenackan, ingen kom...
Skickade ett sms, inget svar, skickade ett till, inget svar...
Lite smått stressad över att de hade åkt i diket, var ett j*vla före igår, men tillslut ringde han...
Vi kommer på en stund...
En stund..!
Ja, vi var då i Umeå runt sex..
Tror ni nå hade öppet..?
Obs, men oj så kul..!

Plågat mig in för Obs?
Aja, tyckte att jag kunde ha stannat hemma...
Men men, de är juh skönt att slippa ha hon om själv på vägen då de var som de var igår...

Aja, de blev lämna av honom och sen fara på Obs och sen brumma hem igen...
Missade mitt Projekt runway..
:(
Hoppas att de går i repris...
Ska kolla upp de nu kanske..!
:P

Sen blev de inte så mycket mer igår....
Joh, mitt i natten så skottade vi balkongen..!
Hehe..!
Nu är den snöfri... Tror jag då... Om de inte har snöat inatt..!

Fredrik har varit snäll och flytt fältet då jag ska sova ut...
Nje, inte riktigt.. Han skulle dona på i Baggård, så han tog vovvarna..
Men har sovit som en kratta inatt...
Hittade som ingen ställning och hade inte roliga drömmar...
Aja, inatt slipper jag då sova..!

Åh..!
Ska gå och kolla vad de blir för gott..!

// Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0