This day...!

Denna dag denna dag..!
Oplogat hem, så de gick rätt så sakta, oplogat på parkeringen, men in tar man sig alltid, tvätt och städ väntade på mig då jag kom innanför dörren...
När jag hade donat klart var jag så himla sugen på att göra knäck..!
Så de blev ett stöka på i köket... Passande då man nyss har städat..!
Hahahaha..!
Men men, de blev då en smet, hade dock bara matlagningsgrädde...
Får se hur de smakar... Man tager de man haver..!
:P



Sen snarkade jag äääääända fram till två, dock så somnade man runt 11, men de behöver man juh inte veta..
;)

Fort upp och gå och kolla om torkrummet hade stannat utav (vilket de hade), packa ner knäcken och pallra sig till Baggård...
De var inte så lätt de...
Öppnade dörren för att upptäcka att de inte har skottat nå...
Inte nå!?
Plumsade mig till min snötäckta bil, tog ett x antal försök bara för att komma sig ut parkeringsfickan, glad för att jag lyckades brumade jag...
Dock var inte lyckan långvarig....
Kom mig inte från själva parkeringen... Är juh en liten backe och där stod jag...
När jag äntligen fick fart och fäste kom de alltid bilar..!
Ååå..!
Men jag lyckades..!
Mohahahahaaaaaa!
Nu kör jag f*n inte bil förrän jag jobbar nästa gång..!
Hahahaha, har inge tur alls..!
Men men...
Då jag kom hit så ringde jag värden och undrade om de had fastnat någonstans, han tyckte de var konstigt att de inte hade varit där än, men han skulle ringa och höra efter...
Nu hoppas man att de är skottat då man kommer hem...
Annars kommer jag nog att fälla en tår..!
Hahahahahahahahaha..!

Fredrik har brottomt till lägenheten... Han längtar väl hem...
:P
Men jag tycket att man kan vänta en stund så att de hinner skotta...
De behöver verkligen skotta våran parkering, den har inte blivit skottad i vinter...


Neh, nu ska jag sluta beklaga mig..!
Okej då, en sista gång...
Snön är fin i skogen men inte på vägar och parkeringar..!
Hahahaha..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0