Umeå blir osäkert!

Nu så är man vaken..!
Vaknade av att bordet vibbrerade och Fredrik hade ett samtal...
Då  upptäckte vi att han hade missat ett sms, vad man skäms, men som tur är så verkar de ha gått bra iallafall...
Har kommit fram till att vi vaknar av att bordet vibbrerar och inte av ljud...Sen kom vi oss inte isäng igår...
Bägge var rätt så pigga, men så är de då man somnat i soffan..!
Hehe..!

Dagens planer:
Umeå
Handla
Hjälpa mamma med en klapp till Lisa
Tandläkaren
Middag med pappa
Hem

Otroligt så ringde pappa igår... Pratade rätt så länge för ovanlighetens skull...
Frågade om vi skulle in och då skulle han bjuda på middag, inget (med hans ord) j*vla julbord, utan en hamburgare eller liknande..!
Hehe..!
Dock kommer nog mitt första julbord ske på julafton...
:(
Vill ut och äta..!
Men nästa år..!
Då SKA jag ut, även fast jag måste betala själv..!
:P

Neh, nu ska jag kolla om man får till håret... Blött, så de blir nog en knut..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0