ÅåÅ!

Nu har man legat. legat. legat och åter legat och försökt sova..!
Vaknade till vid sju-tiden..!
ÅåÅ!
Somnade sent, vaknade tidigt..!
Aja, får sova igen mig imorgon..!

Ikväll är de jobb som gäller..!
Nu har man varit ledig i sju nätter, känns som om de har gott sju veckor..!
Hehe..!
Ska bli skönt att träffa gubbarna och gummorna igen..!
Hoppas bara att magsjukan inte är i farten..!
Huvva..!
Vill inte åka på nå sånt nu..!

Neh, ska gå och kolla vars Fredrik är, jag hör honom inte..!
Sen blir det att hoppa in i duschen..!
Funderar på göra en hårinpackning...
Sista av de man köpte på GeKås...

BYE!

// Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Du skulle ha beställt mera med mig ;) Köpte en lott idag.. jag har nog mer tur i kärlek ;)

2009-02-12 @ 16:28:37
URL: http://livetistorstan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0