Äckligt..!

Äntligen morgon..!
En seg natt har de varit..!
Drömde att jag var barn och hade två barn som  jagade mig...!
När de väl kom i kapp så började tjejen strypa mig..!
Som tur var så vaknade man..!
Äckligt..!

Ingen bil igår heller..!
Nu börjar jag bli less..!
Måste juh in och handla idag..!
Jobbar juh torsdag till måndag morgon..!
ÅåÅ!
Håller tummarna att vi får henne idag..!

Igår såg vi på Eagle eye..!
Ny TV:n hade stooooor bild..!
Så sköööööönt..!
Till och med lillan kunde ligga på magen och man såg fortfarande..!
Bra köp..!
Jag skulle ha köpt den tidigare..!

Nu står gam-tv:n och väntar på sin plats..!
Fredrik ställde den, passande nog, framför min garderob...
NOT!

Neh, ska gå och höra med Fredrik vad han har för planer för idag..!

BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0