Är så stolt..!

Nu..!
Gav upp hoppet på ett bra Lyxfällan...
Kryper till kojs istället..!
Verkar inte få med mig Fredrik, men jag får roa mig själv...
Hehe..!

Ååå! Inge sovmorgon..
Men då får man spendera penninga istället...
Om man nu har nå att spendera...
Aja, annars kan man snatta lite av nästa månad...
Men tror inte att de är så farligt..!
Som tur är så har man varit utan bil två veckor...
Men lyckades spendera 4500 ändå... Men vad gör man inte för kärleken..!

Är så stolt..!
Hittade en super söt kjol, men köpte den inte..!
Väntar tills man har varit i S-vall...
Finns juh Lindex där med..!

Neh, nu ska jag bädda ner mig..!
Får inte glömma att ställa klockan..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0