Morgonsysslor:


Apat mig, kollat Annas blogg och fastnat på Tradera..!

Huvva..!
Som tur är så ledar jag na´da nu..!
Hehe..!

Hmm, idag så ska man till nordmaling...
Köpa blommor till svärmor..
Hon fyller 60 imorgon..!
Hittade en super söt digitalkamera till henne igår..!
Så den ska snart klappas, ska bara kolla om Andreas vill ta en glutt på den..!

Sen ska man nog plocka undan de man drog fram igår...
Mest är de väl Fredriks påsar som står på karantän...
De kan stå där lääääääänge om man inte plockar upp dem...
Sen blir han kinkig då han inte vet vars de for, även om man sa de högt och tydligt och han svarade...
Han je för söt ibland...
Men man tycker juh at de är lättare att plocka bort själv så man själv vet vars man har allt...
Men men..!

Vi ska ut och äta imorgon...
Hmm, blir nog till att inviga den nya kjolen och den nya tröjan..!
Hehe..!
Kan tom stäcka mig till att öppna ett paket nya strumpbyxor..!
Hahaha..!

Neh, nu ska jag dona på...

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0