Nu är de ordning och reda löning på freda..!

Nu har jag börjat i fel ände inser jag..!
Haha...!
Började med min garderob...
Fick ut två stora papperspåsar...
Oj oj oj...
Så nu blir det att shoppa igen..!
Mohahahahaha!

Sen gick man över till Fredriks garderob...
Han har mycket som är för stort och mycket som fortfarande har lappar på sig.:!
Tror att jag hittade minst tio påsar som han har inhandlat nångång.:!
Nu är de ordning och reda löning på freda..!
Där fick man också ihop två påsar..!

Huvva..!
Skulle nog varit bättre att ha gjort deti slutet av städningen..
Då hade man nå att se fram emot..!
Hehe.:!
Men de får duga med att de blir rent...

Ingen bil idag heller..
Som vanligt så sa han imorgon..!
Men men, nu har jag mättat mitt stadsbehov nån dag..!

Fredrik är sugen på s-vall... Jag för den delen med..!
så kankse, bara kanske, bär de iväg i veckan...
Beror på när pärlan kommer tillbaka..!

Neh.:!
Måste ta mig i kragen..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0