Snacka om halft piskad.:!

Klart klart!
Nu är de färdigstädat..!
Fredrik har lovat att torka golven och de får han gärna göra..!
Funderar på att ge mig på hans kalsong-låda..!
Passa på att lägga dem som är för stor underst..!
Hahaha..!
Som tur är så tar han den som är överst, så de är bara att lägga några stygga där, så får man dräggla nån kväll..!
Hehe..!

Hann bara hälla i WC-ankan så kommer Fredrik och ska på toa..!
Sa åt honom att gå ner och hälsa på Maria, så kunde han låna där.:!
Hahaha.:!
De värsta var att han gick..!
Snacka om halft piskad.:!
Hehehe..!
Min slipade lilla älskling..!

När jag tittade igenom garderoben så upptäckte man att man hade två likadana västar..!
(Olika storlek, så de ser annurlunda ut på)
Snacka om att man tyckte om plagget..!
Hahaha..!
Nöjd med bara hitta en dublett..!
Nog för att allt ser nästan likadant ut, men vad ska man göra då 99% av garderoben är svart..!

Neh, ska dona på...
Finns alltid nått att plocka i..!

Åh, glömde att säga..!
Funderar på att pröva sy en klänning..!
Har mina ideer och ska försöka..!
Ska kolla om man hittar nå billigt "blklännings tyg"...
Nån som är duktig som kan ge nå tips?

BYE!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0