Sött sött..!

Solen är framme..!
Men de är nog skit kallt för de..!
Hoppas att den tinar bort lite snö!

Idag är Fredrik hos tandläkaren och gapar..!
Inget ovanligt med de..
Hehe..!
Fortfarande ingen pärla, skulle få den idag istället, så han fick brumma in med sin mor..!
Hoppas verkligen att jag får tillbaka bilen innan jag börjar..!
Annars blir jag ledsen i ögat..!
Aja, man kan inte gå och jaga upp sig för de, bara hålla tummarna..!

Har legat och försökt sova läääänge nu..!
Jobbar inatt, de gammla schemat påbörjas idag.:!
Så en natt extra ska man göra än vad de var på de man gick på...
Bättre en seg start istället för att jobba 4 nätter i rad i början, inte för att jag tror att de blir nå problem med de..!
Efter att ha avverkat dessa tre nätter är jag ledig  i sju nätter..!

YEEEEEEES!

Så nöjd!
Så nöjd!
SÅ NÖJD!

Förlorade klänningen igår, orkar inte bjuda över, har sett den, så den kommer tillbaka..!
Vann en kjol...
Vet i rackarns vad manska göra med den..
Sen när komme rjag att ha en lila kjol??
Aja, man får vänta och se tills den kommer..!

Igår var de skitsvårt att somna..!
Såg på kronvittnet, dålig så att den blev bra...
Såg ej hela, Fredrik ville ha mig i säng..!
Sen låg man halvt och tjattra med sig själv..!
När man väl hadde börjat lugna ner sig, sappla utav och somna, så börjar Ronja att gnälla..!
Ut med vovvarna och tror ni inte att man piggnar till..!
Men jag fick då ligga och filosofera och allt tokigt och likt..!
Ronja låg och morrade och småsprang i sömnen..!
Sött sött..!
Lillan stack upp huvudet från kuddarna, tittade på henne, fnös och kröp in igen..!
Fredrik låg och bubblade..!

Hoppas verkligen han inte rakade bort skägget i farten..!
Vet i rackarns vad som sker då.:!
De var sagt att då skulle han ha skägg i 12 månader ifårn och med den dagen hyveln var framme..!
Aja, de återstår att se..!

Neh, ska kolla om de finns nå dusch vatten..!
Annars får man se ut som ett rat tills Fredrik kommer hem, vågar inte elda...
Med min tur så bränner jag ner huset..!



BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0