Man blir halft tåröggd...

Nu har de börjat igen..!
Jag börjat med tradera...!
Oj oj oj..!
Lagt ett bud på en klänning..!
Inget som ska sys, men ändå pirrigt, vet i rackarns när, var och hur man ska ha den..!
Hur var väl att ta i..!
Hehe..!
Lagt 206 som mest, vill ha den men ändå inte..!
De är juh alltid finare på bild...

Aja... Annars får väl den ta plats i garderoben och komma fram då man minst anar..!
Hehe..!
Gå ut den 3 kl. 08.31...
Så, håll tummarna eller inte, har inte riktigt bestämt mig..!

Sen funderar jag på en korset...
Den var så söt..!
Men de får nog vänta...
Måste överleva månaden..!
Om Fredriks alla hjärtans dag present blir så dyr som jag har tänkt mig..!
Det beror på hur mycket man har ppå kontot, har bestämt mig...
Om de finns en viss summa, så ska jag lägga ut pengar, så ska han få välja en själv..!
Lättare, så man inte går och köper nå rat, inte för att han är så himla värst teknisk..!
Hahaha..!
Eftersom jag jobbar den fjortonde så blir det nog att man firar den sjunde..!
Så i veckan måste man fara och köpa nå fint kort, ta ut pengar och skriva nå fint..!
Han kommer nog bli rätt så chockad..!
Hehe..!

Måste bara lägga ut denna sång igen..!
Nog andra gången, men den är bara för fin..!
En reklamfilm har den..!
Man blir halft tåröggd...
En låt som verkligen väcker känslor..!



De är nått som får mig att tänka på de som har gått bort...
Helt skön låt!

Hoppas hoppas hoppas att jag har pengar på kontot så jag får ge Fredrik de..!
Han förtjänar de verkligen, med tanke på att han dras med mig..!
Håll tummarna för mig..!

Har även börjat smått planera en resa..!
Skulle bli härligt om man kunde fara på en familjesemester..!
Ni har nog insett vars de bär av..!
Självklart Ullared..!
Fredrik har sagt att de har öppnat en outlet där..!
Men inte mindre än sexleksaker..!
Hahaha..!
Om de är så, så måste man juh självklart kolla in dit med..!
Hoppas att de fortfarande har öppet..!
Sen håller jag tummarna att Ullared blir en dokusopa..!
Då kan man verkligen drömma sig bort..!
När jag har sparat ihop mitt mål, så ska jag stoppa undan shopping pengar..!
Som tur är så har jag bara 3500 kvar tills de målet är nått..!
YES!
Men men, skulle vara härligt att ha kunnat fara innan midsommar, annars får man vänta tills Augusti igen...
Då slipper man de mesta semesterfiranden..!

Neh, nu ska jag tradera mig innan de börjar klockan åtta på ZTV..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0