Kanske märks att man är trött..

Man överlevde dagen..!
Men TRÖTT var och är man..!
Men men, nu får man slappna utav..!
Ta på mig pyamasen som jag fick av mor i julklapp..!
Hehe..!

Två par strumpbyxor och två T-shirtar blev det...
Hör och häpna..!
Ena var blå och den andra var silver..!
Stolt...
Men förmodligen kommer de nog hamna längst bak i garderoben...
Hehe..!
Halva rea-priset...
Så totalt 99 kr, fungerar bra som garderobs utfyllare..!

Vi hade mysigt på stan, åt buffé, mumma..!
Dock var man inte så himla matsugen, lika bra de..!
Håller på att ångra att jag inte köpte skorna..!
Hittade ett par Nike-skor och ett par andra...
Satt och pröva, var som sugen på Nike:en, men Fredrik tyckte om de andra mer...
Rackarns att jag lyssnade på honom, gick därifrån tomhänt...
Kanske lika bra de med...
Mycket som är lika bra..!
Haha..!

Fick mig en FASS idag..!
Fick och fick, den skulle kasseras, 2006, men den är juh bra att ha.:!
Ännu en sak som ska samla damm, men man vet aldrig, kanske är ett riktigt kap..!

Fick tag i en till panellängd, så nu har jag så att det räcker till vardagsrummet, känns bara bra..!
Får plocka bort julen på söndag..!
Tråkigt nog blir det så mörkt..!
Men man får hitta nån lampa att tända, fast de är man dålig på..!

Neh neh, av med kläderna och på med mys-kläder..!
Skönt skönt!
Gött gött..!

Jobbigt att åka bil då man är super trött, fick lov att blunda, tyckte att man alltid slirade...
Huvva..!

Neh, pyamasen.:!
Kanske märks att man är trött..
Men ska inte sova, ska kunna sova i natt..!

Neh, ska knipa igen nu..!

Pice Out..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0