Uh...

Så här känner jag mig..!
Uh.!



Huvva..!
Stackars barn..!

När klockan ringde så väcktes man ur en härlig dröm...
Men Evanescence började sjunga och då var det dags att komma tillbaka till verkligheten..!



Bra låt..!
Man njuter i början, men när den blr högre och högre och vibbrerar så blir man halft rädd..!
Haha..!
Sen får man skylla sig själv, la oss elva, somnade inte förrän runt två...
Huvva..!

Nu ska man sminka sig och ta hand om ruffset man kallar hår..!
Undrar om de är kallt ute..?
Vilken jacka ska man ta och vad ska man ha på sig?
Orka...
Gömma mig och sova så att inte Fredrik hittar mig skulle sitta skönt..!
Hehe..!

Neh, ska sätta igång..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0