Neh, ska inta navel-pillar-ställning..!

Blev nå idag iallafall..!
Suttit och sytt till klänningen som man ska ha på bröllopet...
Tror att jag har fått till den...
Saknas bara band som man ska ha runt midjan...
Så nu är man då liiiite nöjdare...

Sen kom Fredrik in och ville fara på H&H..!
Nice..!
Rea som tusan..!
MYCKET folk och bra priser..!
Hehe..!
Köpte ett S.N.Ö-halsband..!
Perfekt..!
Hade tänkt att betala fullt pris på de tidigare...
Ca 499 skulle de gå på.. Men 149 är juh som fått..!
Hahaha..!




((Visst var de fiiiiiint..!))

Nu ska man bara pilla naveln..!
Klura ut om de finns nå mer man kan göra åt klänningen..!
Har då bestämt mig för den knä-korta och axelbands-lösa...
Den som bara har ett axelband viar man nog liiiite för mycket bröst i..!
Haha..!
Tragiskt nog så kommer tre tatueringar fram..!
Inte en eller två, utan tre..!
(Kommer att ha sjal över axlarna, tydligen så får man inte visa dem i kyrkan, fråga mig inte varför...)
Hmm, man undrar juh vad pappsen säger...
Man var juh pappas lilla flicka då man var liten..!
Har även kommit fram till att de blir några vändor i solarium..!
I denna sommar får man juh ingen färg..!
Sen funderar jag på att färga håret..!
Röd/brunt med svarta inslag eller röd/brunt med lite röda slingor...
Vad låter bättre?

Neh, ska inta navel-pillar-ställning..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0