Men detta blev de då:

Hemma efter en dag som gärna kunde vara längre..!
Haft skit mysigt och alldelens UNDERBART!
Började med att köpa billjetter..!
Ice Age 3..!





Sen for man på OBS...
Efter lite mathandling och tröj-inköp så bar de av till barnenshus..!
Hittade en SUPER snygg soffa på Boom som jag vill ha..!



Stockholm
Pris: 8495:-



Visst är den fiiiiiiiiiin...
Denna ser liiiite brun ut..!
Den vi kollade på var grå, men de får ni fantisera..!

Ibland är de bra att vara ute på present jakt..!
Hittade en sak åt William, som fyller år nästa Fredag (tror jag... Om de är den 10:nde...)...
Svårt att handla till killar då halva affären består av tjejsaker..!
Men detta blev de då:






Han får bygga och dona på..!
Hoppas att de blir bra..!
Sen var de nå kortspel...
Får se om han klarar utav de, de var från fyra år..!

Efter de så bar de av till stan igen..!
Som sagt blev de frukost/lunch/middag på donken..!
Me like my sallad..!
Hahaha..!
Dock är de bara en färg kvar så de blir nog inte en gång i veckan sen..!
Men men..!
Väntar man på nå gott så väntar man aldrig för länge..!
Hehe..!
Hittade en fin röd jacka på Lindex som jag var sugen på att köpa...!
Men då hade jag redan köpt en tröja och ett linne så jag knep igen..!
Dock fanns de bara en kvar..!
Håller tummarna att den är kvar och kanske på halva rea priset, men sådan tur brukar jag inte ha..!
Är då nöjd med tröjan och linnet..!






Ser ni..?
Inte helt svart..!
Hehe..!
Tröjan had ejag tittat på tidigare, men varit för snål...
Men nu kunde man juh inte säga nej då de var halva priset..!
Sen gick linnet bara för 80 kr...
Bara och bara..
Många bäckar små..
Men de känns inte då man väl är där..!

Ja..!
Sen bar de av till Maxi för att stor handla...
Blev en Mc Flurry på Donken..!
Lite sen efterrätt..!
Hehe..!

Kolla så fint en "apbergare" har gjort:






Jag har lyckats blivit månadens medlem i en grupp på apan..!
Linslusen min..!
Mycket fin modell, eller hur?

Neh, nu ska jag sluta babbla på..!
Detta blev ett lååååååångt inlägg..!

Nu ska man fortsätta njuta av dagen och hoppas på att morgon dagen blir lika underbar..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0