((Krävdes en närbild på den lilla..!))

"När som storfiskarn talar om hur stora fiskar han fått då räcker armarna inte till"

Yeeeeeh!
Man har fiskat..!
Vi fick med Fredriks boror och for och blev mygg-mat..!
Men de var värt de..!
Två aborrar och en gädda..!

Kolla så fiiiiina:





Tripp, trapp och trull!

Kolla så många vi fick tillsammans:





((Observera att min gädda är STÖRRE än Markus..!
Mohahahahahaaa!))

((Mina och Fredriks lilla..!
Hehe..!))

((Krävdes en närbild på den lilla..!))

Dock för att ta sig till "lill-ön" behövde man komma sig över nått dm djupt vatten..!
Markus kollade att de var okej, så man inte skulle skjunka...
När han gav klartecken så traskade jag bara ut och sjönk och en sten..!
Ja, man blev blöt ända till knänen..!
Tydligen skulle man gå där han gick..!
Hehe..!
Inte visste man de...
Hahaha..!
Man får bjuda på sig själv ibland med..!

När jag letade efter den perfekta platsen sprang jag på en död fiskmås..!
De tragiska att fåglarna som flög ovanför halft attackerade...
Så, fort rörde man på sig..!

Är så stolt..!
Kastade inte bort nå drag och tog lös en fick helt själv..!
OOoooO!
Ovanligt för att vara mig..!
Hehe..!
Biten av den andra aborren man fick, men de kändes inte lika mycket som när man blev biten av gäddan för nå år sedan..!

Ja, sen var de att ta sig hem igen..!
Blev att plaska på igen..!
Men man överlevde..!
Byxorna blev bara längre och längre..!





När man väl kom till vägen så gick man på dem..!
Observera att man inte hade nå stövlar..!
Sånt äger inte jag..!
Kanske måste investera i ett par..!

Neh, nu ska man ta sig en semla..!
Kletade ihop de idag..!
Fredrik är då belåten..!

// Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0