Vill packa nuuuuuu!

Tooooodeliiiiidooooo..!

Nu har man fått snarkat igen sig..!
Gött´e´di´Gött..!

Dagen..!
Hmm...
Vad ska man ha för sig idag..!
Fredrik ska till Nordis och växla mina pengar..!
Hehe..!
Fick ihop hela 700 kr..!
Bra sparande med små-pengar..!
Har inte gått så himla länge, tyckte att jag växlade nyss..!
Men snappt blir de då man aldrig handlar med lös-ören..!
Hahahaha..!
Så då har man skrammlat ihop ytterligare 700 till GeKås..!
Hoppas att de märker hur mycket tid och energi man har lagt ner på pengarna då man betalar..!
Hehehehehe..!
Neh, men de är skönt att veta att man bara kan släppa loss spenderaren inom mig..!
Speciellt då jag har julklapparna och presenterna ihop sparade..!

Vill packa nuuuuuu!
Men de är juh en vecka kvar..!
:(
Får nöja mig att fara på Nolia..!
Inte för att de brukar vara så mycket att handla där..!

Neh, ska väcka upp karl och kolla om vi ska till Nordis eller inte..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0