You snooooooze you loooooose!

Nu är man i farten igen..!
Känns bara bra..!
Har bakat matbröd..!
Fredrik kommer bli kinkig då han får reda på att jag har gjort brödet han har gnatat om i veckor..!
Hahaha..!
You snooooooze you loooooose!

Vi har en mensande dam hemma..!
Stackarn..!
Hon gillar verkligen inte att vara skitig..!
Ronja är som galen i hon, men snart är de väl dags att hon sätter igång..!
Lill-gumman.. De är inte lätt alla gånger..!

Ja, snart ska man ta tag i städandet..!
Har inte insett att de bara är 2 nätter kvar..!
Okej då..!
Lite mer än 2½..!
Veckorna går fort..!
Känns som om de vore förra veckan jag lämnade in ansökan om semester och snart så är man där..!

Neh, nu ska jag inte sitta här och drömma mig bort..!

Hoppas att ni snarkar på för fullt, om man nu kunde de själv..!
Men jag får ta igen mig snart..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0