Besviken..!

Ja, var på väg och skulle rösta, men de var stängt..!
Fredrik envisades på att de skulle öppna tolv, även fast Maria hade papper på två...
Man lär sig aldrig..!

Gårdagen...
Ja...
Vad ska man säga om gårdagen..!
Allt var väl lungt tills vi gick ner och fikade...
Slutade med att Fredrik aldrig kom upp..!
Besviken blev man..!
Jag gick upp klockan nio...
Hede igång PS3:an i tron om han kommer snart..!
Hade igång den i 45 minuter och han kom fortfarande inte..!
Klockan 01.30 dök han upp som inget hade hänt..!
Jah, de var våran årsdag..!
Tråkigt då man hade planerat in en riktig mys kväll...

Så, man somnade väl vid fyra-fem...
For t.o.m och körde en sväng...

Då sista gången jag planerar nått..!
Så de så..!

Sååååå konstigt att min familj inte får fira han...
De var juh så viktigt att inte bli firad....
Om man vetat att man skulle sitta själv så skulle jag ha farit till syrran och gått på tivoli m.m...

Jajajajajajajajajajajajaaaaaa..!

Orkar inte mer..!
Imorgon är allt glömt...

Neh, nu ska jag rata vidare..!

// Emma



Kommentarer
Postat av: annsan_s

Snälla gå med så får jag en röst till..vill vinna ;)



Vill du ha mer besökare till bloggen? bli medlem här 2000 banner visningar idag när du blir medlem.



http://www.bloggplus.se?r=58155

2009-06-07 @ 13:00:27
URL: http://annlouises.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0