Den hoppar runt och hånar mig..!

Dag två i jättarnas värld..!

Kommit fram till att man inte kan spela och skärmsläckaren inte kan gå igång..!
Eller, där ljöd jag..!
De kommer upp en text:
"De går inte att köra skärmsläckaren eftersom ett nyare grafikkort eller ett kort som är kompabelt med Direk3D krävs"
Den hoppar runt och hånar mig..!
Man kan inte heller spela..
Tydligen så månte man ha "Direkt3D"..!
Morr..!

Snart åker den ut genom fönstret..!
Nyare grafikkort my as..!
Han tog juh sitt grafikkort från datorn, som är nyare än denna, och de var fortfarande the world of the giants..!
Ja, man får väl nöja sig med att ha den som internet dator..!

Suck..!

Så less på mitt liv just nu..!
Allt ska hända..!
Så jävla less..!
Men men, imorgon är de väl en ny dag..!
Tragiskt nog..!

Neh, nu ska man kolla om man hittar nå att göra..!
Bra att tänka på nå annat..!
Man blir bara arg..!

// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0