Ett himla massa gnäll från min sida..! :P

Nöjd med dagen som helhet..!
Tjänat lite extra pengar, kommer väl till hands med tanke på räkningarna som ska betalas...
Sen har man fått till i köket..!
Nu är de bara en låda som ska bort..!
Känns bara bra..!
Till och med tagit bort nå gamla kryddor...
Dock inte så många, men de blev då lite mer plats i skåpet..!
Hehe..!

Imorgon så har man fullt upp, har planerat in lite små saker...
Sen jobbar man med..!
Tydligen så ska de bli en inskolning till..!
Rackarns..!
Är de bara jag som inskolar folk eller??
Men men..!
Roligt att ha nån att snacka med, men jobbigt när man ska gå igenom saker..!
Hehe, när man inte själv vet helt hundra...
Men men, man måste juh ha gjort nå rätt, annars så skulle jag inte få inskola folk..!
Hahaha..!

Vad har man mer gjort idag..?
Hmm..!
Hade mötet ute, så man fick liiiite färg...
Men har man suttit ca 2 ½ timma i solen, så tycker man att de ska synas...
Så är väl dock inte fallet..!

Fyra nätter sen är man ledig sju  igen..!
Känns bra med tanke på att man inväntar SOL!
Hoppas på en solig vecka och helg så man kan måla de j*vla räcket..!
Morr..!
Sur j*vla piss väder har de varit nu när man har varit ledig..!
Blir säkert sol i helgen då man jobbar...
Bra för de som är ledig kanske..!
Hehe..!

Neh, nu ska man överlåta gisslan till Fredrik...
Har fortfarande inte fått iordning min dator, har inte försökt så mycket för den delen...
Aja..!

Natt i natt you all!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0