Får se om man ids..!

Ja, snart är denna dag över...
Funderar på att spela in Projekt runway och lägga mig framför en film...

Hunnit rätt så mycket..!
Städ, tvätt och bakning..!
Huvva, låter som om man är husmor..!
Bröden bler väl rätt så lyckade..!
Fredrik har då ätit sig mätt, eller jag tar tillbaka de..!
Han har kommit på att de saknas en påse..!
Har gömt de sista packet, så man har nå tills imorgon..!
Jag var dum nog och trodde att de skulle räcka ett tag..!
Men de blev bara 15 som åkte i påsar...
Jaja, de är juh till för att ätas..!
Men de skulle vara kul att frysa ner så man har till nån annan dag...
Får se om jag bakar en vända till och fryser in direkt..!
Då måste juh Fredrik ha hunnit äta ihjäl sig på dem..!
Hehe..!
Får se om man ids..!

Neh..!
Sängen verkar helt klart väldigt lockande..!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0