Men grabbarna då..!

Vilken dag..!
Trött som bara den..!
Skulle äta på Donken, men de var alldelens för fullt och tog riktigt lång tid, så vi hamnade på Mias...
Vi satt brevid två grabbar som verkade ha jätte roligt..!
Den ena satt och beskrev hur man kokade makaroner (varje detalj fick han med), sen får samtals ämnet till vilken brud som var lättast att få omkull och tillslut var de prat om snoppar..!
Men grabbarna då..!
Använde sig mycket utav uttrycket "fjortis", men vad jag kunde så så var de så nära fjortisar man kunde komma..!
Hehe..!

Filmen var rätt okej, skulle då inte betala för den...
Fråga mig inte vad den hette, nå med värmen...
Satt brevid ett lite äldre par, när de hade sex första gången (skedde rättså ofta i filmen), så ryggade karl sig tillbaka och försökte kolla på någe annat..!

Neh, nu ska man väl pallra sig i säng, fick hem mina filmer som jag valde, Fredrik tvingade mig att gå med i en klubb...
Men de är han som betalar..!

Neh..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0