Mohahahahahaaa!



Alla minns väl denna..!
Jag tyckte att han var sååå bra när jag var liten..!
För att inte tala om snygg..!
Hehe..!
Hade en LP singel på honom..!
Ja..!
Jag skrev LP..!

Nu har håret torkat något...
Syns inte så mycket, men de var de som var meningen...
Valde expresso, så de var rätt så lik den färgen jag har...
Får kolla imorgon hur de ser ut...
Har de mest uppsatt så de kan nog se ut hur som hellst..!
Är inte så kräsen, går iallafall inte göra så mycket med mitt hår...
Tänk om man kunde ha haft rakt hår...
Aja, man ska inte klaga, kunde ha varit värre..!

Neh, nu ska man bädda ner sig och se en film...
Bre ut mig riktigt innan Fredrik har duschat klart..!
Mohahahahahaaa!

Men först ska jag kolla om man inte kan fynda någe på Tradera..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0