Får se hur de löser sig...

Nu har man pajen klar..!
Broccolipaj..!
Riktigt sugen på att göra de hemma nån dag...
Synd att man sällan ha mjölk hemma..!
Men de kanske är dags att köpa hem...
Baka bullar och göra paj...

Tre nätter kvar sen är man ledig två sen jobbar man en sen är man ledig tills måndagkväll...
Lite förvirrande men de funkar..!
Gluttade vad jag skulle laga för mat...
Fisksoppa och ungsfläskpannkaka..
Får se hur de löser sig..
Hittade ett relativt okej recept på soppan, de får då duga...

Ska ta tag i städning och tvättstugan..
Sen ska jag kolla i min kak bok om jag hittar nå smarrigt att baka imorgon...
Funderar på russinbullar...
Men de återstår att se...

Neh, nu ska man sätta igång igen..!


Hoppas att alla sover gott!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0