Så HA!

Nu så har man kommit hem fårn ännu en shopping tur..!
Jag vann inte Tradera auktionen, lika bra..!
Shoppat som ändå..!
Ett linne på Cubus 79 kr, armband (ett som jag har sökt i tid och evigheter, hade gett upp...) och trosa på Lindex 49.50 + 49.50 och ett par skor på Strömsknallen 229 kr...
De var AS sköna så de var då ett måste..
När jag kom hem så såg man att man har rätt så många att gå in...
Men de kommer..!
Lugn ska ni se..!
Hehe..!
Fredrik ska inte gnälla..!
Han köpte bla en munktröja och en (Willys-)påse full med godis...
Så HA!
De jag handlade kan man då inte äta upp..!
Hehehe..!

Hmm..!
När jag kom innanför dörren så såg jag att vi hade ett paket att hämta ut..!
MIN KLÄNNING HAR KOMMIT!
Den var rätt så fin, men jag tror att man visar liiiiiiiite för mycket bröst om man ska ha den på brölloppet...
Men de är bra att ha en "reserv"..! **Blink blink**
(Fredrik verkar då köpa den ursäkten till att fortsätta buda)
Hehe..!
Jag sa faktiskt att jag skulle köpa en klänning billigt bara för att testa..!
Så de SÅ!

Ja, jag vet...
Hej, jag heter Emma och jag är en shoppoholic...
Men jag köpte iallafall inte stövlanra som satt som en dröm, där sparade jag hela 800 kr..!
Hehe..!

Aja, huvudsaken man har insett de..!

Neh, imorgon ska man till Umeå och fynda..!
Ska bli götta..!

Neh, nu ska man gå och kolla om man ska göra sig nån frukost/lunch/middag...

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0