Så lätt fäller man inte Emma..!

Huvva så man har gapat..!
Tur att man jobbar själv, annars skulle de vara synd om den man jobbade med..!
Tondöv har man då varit...
Har då börjat bli hes, men de är inte så ovanligt med tanke på hur mycket jag har truddeluttat..!

Då var man på jobbet igen, de hade ni väl inte listat ut..!
Hehe..!
Natten, fram tills nu, har gått fort..!
Bakat och donat på..!
Mazarin tårta och små kakor..!
Paj-botten skulle juh vara minst två timmar i kylen, så då rullade man bollar och plattade till..!
Tror att de blev närmare 60 stycken..!
Bra de, då gick tiden undan..!
Hehe..!
Hoppas att den smakar bra, lite svårt att provsmaka en tårta..!
Den höll på att fara i golvet då Tobbe var och strök sig runt benen, men som tur var så lyckades jag ha kvar den på tallriken..!
Mohahahahaaaa!
Så lätt fäller man inte Emma..!

Neh, nu ska man väl ta tag i saker och ting..!
Tur att man har att göra annars skulle man bli rätt så uttråkad..!
Tvättstugan sen ska jag plocka på..!
Ska kolla om man hittar nå roligt och ENKELT recept som man kan göra någon gång...
Hmm, brukar ioförsig misslyckas med enkla recept med, så får nog nöja mig med roliga..!

Neh, nu svamlar man på...
Jobba jobba och åter jobba tills man får traska isäng och njuta av att klockan ringer 12.00..!
Hehe..!

Bye bye bye bye och bye på er..!
Hoppas att ni ligger och sussar på..!
Spar lite pulver åt mig bara, eller hälsa John Blund att jag lägger mig vid 08.00..!
*blink blink*

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0