*Snyfft*

Ja, blev ingen slappar dag..!
Vi for till Umeå och handlade..!
Hade skit mysigt..!
Innan jag for skulle jag ta på min favvis vårjacka som jag köpte förra året..!
Den hade blivit mycket för stor...!
*Snyfft*
Tog på mig min andra, köpt typ i höstas, även den stor...
Som tur var så var den inte lika för stor som min favvis, så den går väl att ha..!
Till och med Fredrik tyckte de var nödvändigt att köpa en vårjacka..!
Så jag hittade en fin på Kaphal..!
Tur som jag hade så hade jag en 25% kupong, så den kostade bara 299...
Så nu så har man en vårjacka..!
Hehe..!
Hittade en rätt så fin på Ica Maxi, men den fick hänga kvar...
Sänker de priset så kan jag köpa..!
Mohahahahahaa..!
Man ska inte vara dum..!
Ska väl inte säga nått, jag brukar alltid ha oturen att de sänker priset en vecka efter man har köpt nå...
Men men, man ska aldrig kolla..!
Hehe..!

Neh, nu ska jag ta och kamma tovorna innan House..!
Man kan juh inte dräggla och hålla i kammen samtidigt!?

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0