Tack Anna!!!

Ja, nu är hundarna färdig plågade för iår..!
Får man hoppas iallafall..!
Ronja sa inget och lillan pep till, men annars gick de bara fin fint..!

När man kom hem hade man fått ett härligt brev!
Tack Anna!!!
Den är snart sönder bläddrad..!
Hehe..!
Hittat MYCKET som vi ska göra..!

Trött är man som rackarns..!
Och inatt ska man jobba...
Lite grämen för fisk-soppan...
Fortfarande inte funnit nå recept..!
Aja, får rådfråga kvällarna...
Håll tummarna för mig!
Fattar inte varför de inte kan fixa fram en bra kokbok som har sakerna man ska göra...
Aja, de får gå som de går..!
Hehe..!
Man kan inte göra nå annat än sitt bästa..!
Hoppas då att man lyckas med tjockfläskpannkakan...
Aldrig heller gjort...

Neh, nu ska jag Ulla mig en stund till och kanske snarka en timma innan middan ska göras...
Känns konstigt att jobba inatt...
Men bra att tjäna lite granna..!
Fredrik fyller år nästa månad...
Funderar på nå saker...
Först och främst bjuda han på Norrlandsoperan... Han har snackat om deras lökringar...
Sen funderar jag på att ge honom present kort på Stadium, han har kollat på en Puma tröja där...
Svårt att köpa kläder åt andra...
Sen får de nog vara bra..!
Nu ska man bara fixa sakerna..!
Får locka bort honom nångång vi är och handlar...
Som tur är så finns Stadium på Ersboda...

Neh!
Ulla..!

BYE!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0