Ayo Technology

Har en låt på hjärnan..!
Ååå..!
Vet inte vad den heter..!
Men de är väl bättre än Måndags barn...
"Jag var sjutton år...", sen kan jag inge mer..!
Hehe..!
Gårdagens låt som jag hade på hjärnan...
HA!
Hittade den på YouTube..!
Milow - Ayo Technology
Man är inte dum..!
Hehe..!
Vet inte vad jag tycker om den, har sina härliga stunder..!
Hmm, kan nog säga att jag tycker om den..



Undrar vad man ska sjunga på imorgon..!
Tycker synd om hundarna..!
Hehe..!

Ja, denna dag är då snart slut..!
Hunnit med rätt så mycket..!
Kladdat på med färg, klippt Fredrik och sett på Keeping up with the Kardashians-maraton på E!...
Rätt så härligt program...

Klippningen gick väl sådär..!
Fick klippa som jag ville, men maskinen funkade inte riktigt som den skulle..!
Man kan inte klippa och ladda samtidigt...
Kom vi på då vi hade börjat..!
Så vi klippe på reklamer och laddade undertiden programen var..!
Hehe, man ska inte vara dum..!
Tror att detta var den lugnaste klippningen för oss..!
Inge gnäll från Fredriks sida och inte från min för den deler heller..!
De var att skynda sig medans man hade ström..!
Tror att "vanligt folk" skulle vänta tills maskinen hade laddat klart..
Men varför vara vanlig då man kan vara som oss??
Hahaha..!

Blaze höll på att bli vitare än vad hon är..!
Hon var på väg att galloppera upp för trappen fylld med vita fläckar..!
Men som tur var så hann vi stoppa henne..!
I de fallet är de bra att Ronja är höjdrädd..!
Hehe..!

Ja, de var juh meningen att vi skulle på Häggströms i helgen...
Men de får bli imorgon..!
Haft fullt upp..!
Skönt nog..!
Blivit lite brun på hela min högra sida..!
De är juh en början iallafall..!

Ja..!
Blööö..!
Så skönt att snart gå och snarka..!
Kommer nog att börja, som Fredrik säger, bubbla på direkten..!

Sov gott nu!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0